Kaft -İçinde Fikri Olan Tasarımlar-

 

Sizlere, sıradan markalardan uzak ve kendi tasarımlarıyla zihinlerde farklı bir imaj oluşturan bir isimden bahsetmek istiyorum.

KAFT”. Kendini, içinde bir fikir olan, özenerek hazırlanmış, farklı ve yaratıcı ürünlere sahip bir “tasarım markası” olarak tanımlayan KAFT, hitap ettiği hedef kitleyi sıradanlıktan hoşlanmayan, estetik kaygısı olan, popüler kültürden uzak ve sanatsever  bir kitle olarak belirtiyor.

Evet, “KAFT” ta aldığınız her ürünün bir hikayesi var. Online alışveriş sitesine girip baktığınızda her tasarımın ne anlatmak istediğini doğrusu merak ediyor insan. Ürünleri tişört, kapüşonlu, atlet, çanta ve posterden oluşuyor.

Müşterileriyle de yakından ilgilenen KAFT’ la ilgili bir deneyimimden bahsetmek istiyorum sizlere.

Yaklaşık 3 ay önce KAFT”ın alışveriş sitesinden bir çanta sipariş ettim. Siparişimi verdiğimin ertesi günü bir kampanya başlattılar. Herhangi bir ürün alana poster hediye edeceklerini duyurdular. Ben de markanın mail adresine çantamın geldiğini ama kampanyadan faydalanmak istediğimi belirttim. Mailime aynı gün olumlu bir cevap geldi ve istediğim herhangi bir posteri hediye edeceklerini söylediler. Ve dedikleri gibi çantamdan sonra posterim de elime ulaştı. Bana bu kadar hızlı ve olumlu bir geri dönüş yapmaları beni çok memnun etti.

Sizlere tavsiyem, online alışveriş yapıyorsanız, standartlardan sıkıldıysanız ve farklılık arıyorsanız, tasarımlara da meraklıysanız  bu markanın sitesine girip bir göz atmanız.

KAFT

 

Bir Cevap Yazın

