LCW , geliştirdiği Waisimo uygulaması ile çalışanlarını online ortamda, tıpkı gerçek bir mağazadaymışcasına eğiterek müşteri hizmeti deneyimini maksimuma çıkarmayı amaçlamaktaydı. Geliştirdikleri bu uygulama ile rakiplerinden bir adım daha öne çıkarak, bir çok ödülün sahibi oldular.
Şimdi ise çocukları hedefleyerek bir yeniliğe daha imza attılar. Üretilen baskılı tişörtleri cep telefonlarına indirilen uygulama sayesinde canlandırabilmek mümkün.
Dijital dünyaya en iyi şekilde adapte olabilmek için sürekli yenilik peşinde koşan LCW, geliştirdikleri bu uygulama ile benden yine 10 puanı kaptı. Bence dijatal dünyanın çocukları olan Z kuşağının da oldukça hoşuna gideceğe benziyor.
Ya sizce?
Reklamlar