Hoşçakal 2016

Yılın son günleri çoğu insan için,  yeni kararlar aldığı, kendisiyle bolca iç hesaplaşma yaptığı ve gelecek yeni yıldan adeta sihirli değnekmişcesine her şeyi bir anda düzelteceğini umut ederek geçer. Siz tam olarak bu tanıma uyanlardan mısınız bilmiyorum ama ben kesinlikle uymuyorum 🙂

İnsanların böyle günlere çok fazla anlam yüklediğini düşünenlerdenim. Yeni bir yıla yeni umutlar, kararlar ile girmek bunun için heyecan hissetmek elbette ki çok güzel. Durum fazla abartılıp 2017 adeta bir sihirli değnek metaforuna döndürmek benim hoşuma gitmiyor. Belki de hala o kadar “olumlu düşünmeyi” öğrenememişimdir. Hoş bu coğrafyada ne kadar olumlu olunabilir ki ? O kısmı da ayrı bir tartışma konusu ya zaten…

İnandığınız her şeyin her daim yaninizda olacagi yahut bir sekilde yaninizda olduğunu sizlere hissettirecegi yeni bir yil diliyorum. Mutlu yillar 🙂

İnanmak var olmaktır bilirsin,
İnandığımız şeyler için yaşayalım.
Nice sabahlar nice aydınlıklar
Gelecek iyi günler için yaşayalım.
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN

Bir Cevap Yazın

